Monday, May 25, 2009

UTP Alumni Event

Assalamualaikum wbt.
.
Captain's Log 24th May 2009.
.
UTP Alumni Futsal Tournament 2009
.
Venue: Kelab Komuniti, Cyberjaya
Date: 23 May 2009
.

Team: Bawah Tangga A
Berdiri dari kiri: Shan, Pesal, Adi & Tungkai
Depan dari kiri: Farid, Husin & Syuk.
.
Pencapaian - Tempat ke-3 keseluruhan.
.
Buat julung kalinya, UTP Alumni organize futsal tournament & 10 team telah berjaya dikumpulkan utk menyertai tonemen ni. Selepas lebih 5 tahun, team bola Bawah Tangga berjaya jugak disatukan kembali. Bravo!
.
p/s: Anda boleh lihat gambar2 peserta lain juga yg menghiasi gambar di atas. kenal? hahaa
.

12 Comments:

  1. Jrry said...
    menang ke kalah?
    PeXXaL said...
    adoii ler Jrry.. haku dah tulis tu. Tempat ke-3 ler.

    Kalah 1-2 kt semifinal. Tapi menang 3rd/4th placing.
    SwapNAVY said...
    aku pun x nak kenal...hak3...
    PeXXaL said...
    Swap- Ko xnak kenal, tapi ko mintak/dapat nombor phone mamat baju itam belakang yg tgh berkawat tu kan? hahaa
    SwapNAVY said...
    hoh mamat maner lah 2 wei kecor pewot teman..udoh ler x ensem cam engko...wakakakakkakaka
    Jrry said...
    haha aku bace tak abes la tu pesal.. ahaha..
    ibumaisarah said...
    adesssss...
    aku x pasan pesal dlm neh
    jenuh duk tgk
    hahaha
    cikliena said...
    caya la pesal, nombor 3 pun ok. eh muka c jrry ni macam muka syawal af5 lor ekeke...
    Anonymous said...
    apesal aku tak tau pun ada futsal nih.....
    Anonymous said...
    I apologise, but, in my opinion, you are not right. Let's discuss it. Write to me in PM, we will communicate.
    Anonymous said...
    It agree, your idea is brilliant
    Anonymous said...
    [url=http://ebiteua.com/forum21-akademiya-im-m-s-panikovskogo.html]Akademiia im. M. S. Panikovskogo[/url]

Post a Comment